Офіційний запуск блоґу Приймальної комісії ЖДТУ

Вітаємо Приймальну комісію ЖДТУ з відкриттям блоґу та запрошуємо абітурієнтів прийняти активну участь у житті блоґу!

Офіційний запуск блоґу Приймальної комісії ЖДТУ: 9 коментарів

    1. 1) бути завжди невдоволеним – це у крові багатьох людей. Замість Вашого сарказму, краще би прикладали зусиль до того, щоб ці блоги не були “напів мертві” (за Вашою думкою). Висловлюйте свої пропозиції щодо Ваших бачень того, що потрібно зробити, щоб ці блоги не були, як Ви кажете, напів мертві, і якщо Ваші пропозиції дійсно корисні, то ми намагатимося їх втілювати в життя.
      2) тільки блог кафедри іноземних мов майже не оновлюється, все інші блоги періодично поповнюються інформацією. До того ж зараз час сесій, закінчення навчання, літні канікули, логічно, що активність у всіх проявах зараз буду майже мінімальною.
      3) блоги створені для самостійного висвітлення подій окремими структурними підрозділами та участі у дискусіях з відвідувачами. Якщо читати блогів нічого не пишуть у коментарях, то що по Вашому ми повинні робити? Проти Вашої волі “заганяти” всіх на ці блоги і заставляти вести дискусії?

  1. Перш ніж щось виносити на громаду не погано б було спитати у тої самої громади чи то є необхідним для неї. Якщо вашому керівництву потрібна лише галочка десь в міністерстві чи де інде, то тоді і мертві блоги вам зарахують.
    Доречі, випадково звернув увагу на вашу рекламу у твітері, та подібних соц мережах 😆
    Подивітся на циферки твітеру – вони вам все про все скажуть.
    ” блоги створені для самостійного висвітлення подій окремими структурними підрозділами” – а ви поцікавились у ціх “самостійних” 😆 підрозділів чи це їм цікаво? Мабуть робили “як завжди” – підказка керівницва 🙄

    1. 1) тобто Ви одноосібно вирішуєте, що потрібно громаді (якщо Ви так натякаєте на те, що блоги не потрібні)? Я би поки що не робив поспішних висновків, щодо ситуації з блогами, адже блоги з’явились під кінець навчального року і у людей інші турботи, в цілому ситуація буду більш ясною з початком нового навчального року.
      2) ті циферки в соц. мережах на даний час показують лиш те, як той чи інший сервіс користується популярністю у потенційних наших відвідувачів. Створити сторінку і продублювати автоматично якусь новину/подію відразу у трьох соц. мережах, це швидке завдання. Кожний читач сам собі обирає, де йому читати новини/події нашого університету, ми лише розширюємо вибір для читачів.
      3) у Вас дуже специфічні погляди на робочий процес: якщо вся робота на підприємстві (у нашому випадку ВНЗ) буде йти від “хоче цю роботу робити робітник чи ні”, то такі підприємства в більшості випадків були би приречені на провал. Це нормальна практика, коли керівництво приймає рішення, хто і що має зробити/робити. Якщо ми будемо по кожній задачі питати робітника, чи подобається йому поставлена йому задача, то у нас взагалі нічого ніколи не буде.
      4) я так і не побачив від Вас жодних порад і т.д. щодо розвитку блогів, а лише одну критику. Критикувати може кожен, а от зробити щось корисне – ця задача під силу не кожному. Далі, якщо Ви вважаєте, що відкриття чогось без реклами набуває популярності, то Ви помиляєтесь. Не завжди результати досягаються у лічені дні чи місяці.

  2. Хочете пропозицій – ми маємо їх для вас.
    Чому б, наприклад викладачам не зробити свої власні блоги хоча б з предмету, який вони викладають – і їм легше посилатись на матеріал буде і студенти зможуть взяти матеріал в одному місці. Та і обговорити сам матеріал та саме викладання зможуть.
    От тільки мало кому з викладачів то потрібно з декількох причин …
    Хача б дві з них Ви можете назвати самі – я впевнений у цьому 😀

    1. Ще можете щось порадити?

      Доречі, те що Ви запропонували, і було одним з головних аргументів у відкритті блогів. Я цілком згоден з Вами, що такий розвиток був би дуже доречним і ми рухаємось у цьому напрямі (інакше блоги не було необхідності створювати), але це дуже важка задача, і на те є багато причин:
      1) викладачів потрібно зацікавити, нажаль, мотивації у викладачів не так і багато нині (в основному, через низьку з/п)
      2) багато викладачів мало знайомі з комп’ютерами, я вже не кажу про інтернет. Нажаль, комп’ютерна грамотність жахлива.
      3) не у всіх вистачає часу приділяти ще увагу блогам
      4) і т.д.

      Перепон можна багато знайти, і одним махом вирішити всі ці питання не просто. Примусово заставляти вести блоги – також погана ідея, яка може все тільки погіршити. На моє бачення, в цьому питанні повинні бути так звані, “першопроходці”, які своїм прикладом покажуть іншим, як це корисно для студентів і для самого викладача. Також повинен бути якийсь чинник, який би “змушував” викладачів намагатись бути кращим, сучасним (наприклад, студенти впливають на рейтинг викладача за його внесок у навчальний процес).

    2. З новим навчальним роком, я гадаю, що персональні блоги окремих викладачів таки з’являться. Створити блог – це не питання, а ось наповнювати його і вести дискусії в ньому, це напряму залежить від автору блогу та читачів блогу. Якщо автор пише, а ніхто не проявляє активності в блогу, значить цей блог нікому не цікавий, або наше студенство дуже пасивне (цей варіант на мою думку є одним із головних).

  3. цікаво, а що символізують ці милі створіння? чи, вірніше сказати, кого?))))
    хех… страшні… але наче добрі))))

    1. Залишимо це таємницею 🙂 Проте, без великих зусиль кожен може знайти оригінал цієї світлини і знайти відповідь на це запитання 🙄

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *