Вимоги щодо подання оновлень інформації на сайт

Загальні рекомендації:

  • Завжди перевіряйте правопис, правильне використання знаків пунктуації (не забувайте, що сайт – це офіційне представництво університету в глобальній мережі Інтернет).
  • Інформація на сайті повинна містити свіжу та актуальну інформацію, цікаву для відвідувачів.
  • Уникайте дублювання інформації, тому що це може нашкодити індексації сайту пошуковими роботами.
  • За можливістю, до кожної інтернет сторінки надавайте ключові слова, за якими користувачі глобальної мережі Інтернет зможуть знайти Вашу інформацію (інакше кажучи, потрібен перелік коротких слів /3-15 символів/, які будуть стисло характеризувати важливі моменти кожної сторінки).

Вимоги до інформації, яка подається на сайт університету:

  • Текстова інформація має бути належним чином відформатована (видалення  усіх прихованих знаків абзаців та інших прихованих символів форматування тексту… інакше кажучи, в документі не повинно бути зайвих символів «відступ», «перехід на новий рядок/клавіша Enter» і т.д.).
  • Якщо в документі міститься будь яка графічна інформація, то разом з документом потрібно надати оригінал графічного зображення окремим файлом (формати файлів JPG, GIF, PNG). Теж саме стосується різноманітних діаграм, схем. Примітка: якщо графічна інформація вже міститься на сайті, то немає необхідності щоразу подавати оригінал цієї графічної інформації.
  • За можливістю уникати використання громіздких табличних даних.
  • Уникайте зловживання форматуванням тексту (часте виділення слів/фраз напівжирним начертанням, курсивом і т.п.), перенасиченістю графічної інформації.
  • Суворо забороняється використовувати ручний перенос слів
  • По кожному відділу/підрозділу надавати контактну інформацію (прізвище та ініціали контактної особи, телефон, e-mail та інше).
  • Новини повинні складатись з теми новини (не більше 85 символів), тексту новини та головного зображення новини (ширина зображення повинна бути не менше 825 пікселів).

Формат подання інформації для сайту:

  • Відкриваєте свою сторінку на сайті університету, виділяєте весь текст та копіюєте його в документ MS Word. Далі вмикаєте режим «Внесення змін у режимі запису виправлень» і поновлюєте інформацію.
  • Інформація на сайт подається в електронному (дискета, flash-накопичувач, cd/dvd-диск) та друкованому (повинен бути підпис з прізвищем начальника підрозділу /приклад: якщо інформація по кафедрі, то має бути підпис зав. кафедри/ та дата) вигляді  у відділ комп’ютерних мереж (ауд. 105-а).

*Примітка: відділ комп’ютерних мереж залишає за собою право перегляду діючих вимог щодо подання інформації на сайт університету.

Останнє поновлення: 09-06-2009