Інструкція по отриманню/зміні паролю облікового запису користувача Державного університету «Житомирська політехніка»

Як змінити/отримати свій пароль?

На час дії карантину та/або військового стану зміна паролю (або отримання паролю, якщо ви вперше будете користуватись ним) можлива лише через запит по електронній пошті.

Для цього Вам необхідно надіслати лист на адресу vkm@ztu.edu.ua і чекати на відповідь.

У листі ОБОВ’ЯЗКОВО має бути зазначена наступна інформація:

  1. ПІБ (українською мовою)
  2. Група (або структурний підрозділ)
  3. Фото документу, що підтверджує Вашу особу (селфі з документом не потрібно)

Примітки:

  1. В документі має бути видно Ваше обличчя та ПІБ (розбірливо для читання).
  2. У якості документу, можете використовувати на свій вибір один з наведених: студентський, залікова книжка, паспорт (лише перша сторінка, де видно Ваше фото та ПІБ), водійське посвідчення, ДІЯ, тощо.
  3. Якщо у Вас в мережі декілька облікових записів (логіни) – повідомляйте в листі, для якого облікового запису йде запит на зміну паролю.
  4. Якщо Ви забули чи не знаєте свій обліковий запис (логін) – повідомляйте про це в листі.
  5. Не надсилайте лист з університетської поштової адреси, адже після зміни паролю Ви не ввійдете у свою університетську пошту і не побачите відповідь на Ваш лист.
  6. Якщо на протязі кількох днів Ви не отримали відповідь на Ваш лист, то скоріш за все у Вашому поштовому аккаунті закінчився вільний простір, і технічно неможливо надіслати Вам листа у відповідь. Вирішення проблеми: видалити зайві дані у Вашому поштовому аккаунті і написати нам знову, згідно вищевказаних вимог.