Загальні рекомендації:
- Завжди перевіряйте правопис, правильне використання знаків пунктуації (не забувайте, що сайт – це офіційне представництво університету в глобальній мережі Інтернет).
- Інформація на сайті повинна містити свіжу та актуальну інформацію, цікаву для відвідувачів.
- Уникайте дублювання інформації, тому що це може нашкодити індексації сайту пошуковими роботами.
- За можливістю, до кожної інтернет сторінки надайте ключові слова, за якими користувачі глобальної мережі Інтернет зможуть знайти Вашу інформацію (інакше кажучи, потрібен перелік коротких слів /3-15 символів/, які будуть стисло характеризувати важливі моменти кожної сторінки).
Вимоги до інформації, яка подається на сайт університету:
- Текстова інформація має бути належним чином відформатована (видалення усіх прихованих знаків абзаців та інших прихованих символів форматування тексту… інакше кажучи, в документі не повинно бути зайвих символів «відступ», «перехід на новий рядок/клавіша Enter» і т.д.).
- Якщо в документі міститься будь яка графічна інформація, то разом з документом потрібно надати оригінал графічного зображення окремим файлом (формати файлів JPG, GIF, PNG). Теж саме стосується різноманітних діаграм, схем. Примітка: якщо графічна інформація вже міститься на сайті, то немає необхідності щоразу подавати оригінал цієї графічної інформації.
- За можливістю уникати використання громіздких табличних даних.
- Уникайте зловживання форматуванням тексту (часте виділення слів/фраз напівжирним начертанням, курсивом і т.п.), перенасиченістю графічної інформації.
- Суворо забороняється використовувати ручний перенос слів
- По кожному відділу/підрозділу надавати контактну інформацію (прізвище та ініціали контактної особи, телефон, e-mail та інше).
- Новини повинні складатись з теми новини (не більше 85 символів), тексту новини та головного зображення новини (ширина зображення повинна бути не менше 825 пікселів).
Формат подання інформації для сайту:
- Відкриваєте свою сторінку на сайті університету, виділяєте весь текст та копіюєте його в документ MS Word. Далі вмикаєте режим «Внесення змін у режимі запису виправлень» і поновлюєте інформацію.
- Інформація на сайт подається в електронному вигляді та надсилається на адресу web@ztu.edu.ua.
*Примітка: відділ комп’ютерних мереж залишає за собою право перегляду діючих вимог щодо подання інформації на сайт університету.
Останнє поновлення: 09-06-2009